شناسهٔ خبر: 3326 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

محمدرضا حافظی:

ملت ما فی‌النفسه نیک‌اندیش است/ ضرورت مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف سازندگی کشور

محمدرضا حافظی- خیرین رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ضمن بیان این‌که در موقعیت کنونی کشور ضرورت دارد که مردم بیش از گذشته در عرصه‌های مختلف سازندگی کشور مشارکت داشته باشند، گفت: دولت زاییده مردم است و مردم باید در عرصه‌های خیرخواهانه یاری‌رسان دولت باشند. ملت ما فی‌النفسه در همه کشور نیک‌اندیش هستند و اگر صداقت و امانت‌داری ببیند، در عرصه‌های مختلف حضور می‌یابند.

محمدرضا حافظی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که در دین مقدس اسلام گفته می‌شود که نجات جان یک انسان، نجات جان یک اجتماع است، درباره فعالیت‌های انجمن خیرین راه و ترابری، توضیح داد: در مدت دو و نیم سالی که با انجمن خیرین راه و ترابری مشارکت داشتیم، تجربیاتمان در جامعه خیرین مدرسه‌ساز را به این انجمن منتقل کردیم. فعالیت در انجمن خیرین راه و ترابری وظیفه خطیر اسلامی است. در ادامه مردم مسلمان و واقع‌بین‌مان در این انجمن حضور پیدا کردند که به واسطه آن انجمن خیرین راه و ترابری یکساله ره ده ساله را طی کرد.

عضو هئیت امناء انجمن خیرین راه و ترابری ضمن بیان این‌که انجمن خیرین راه و ترابری با صداقت و امانت‌داری در مردم اعتماد به وجود آورد، حرکت به وجود آمده در این حوزه را حرکتی مثبت و پایدار در سح کشور دانست و گفت: ملت ما فی‌النفسه در همه کشور نیک‌اندیش هستند و اگر صداقت و امانت‌داری ببیند، در عرصه‌های مختلف حضور می‌یابند، به این ترتیب امروزه خیرین در بخش‌های ساخت مدرسه، بیمارستان، دانشگاه، راه و ترابری و حوزه‌های دیگر فعالیت دارند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: در موقعیت کنونی کشور ضرورت دارد که مردم بیش از گذشته در عرصه‌های مختلف سازندگی کشور مشارکت داشته باشند. جای سپاسگذاری است که مسئولین وزارت راه و شهرسازی توانسته این اعتماد را در سطح کشور به وجود بیاورد، به این ترتیب مردم در سراسر کشور با عشق و علاقه وافر در این حوزه حضور پیدا کرده و راهسازی کردند که این مسئله باعث افتخار است.

حافظی با بیان این‌که همه سازمان‌ها با حمایت مردم حرکت می‌کنند، افزود: در حال حاضر موقعیت اقتصادی کشور مساعد نیست. دولت زاییده مردم است و مردم باید در عرصه‌های این‌چنینی حضور پیدا کرده و مشارکت کنند و در واقع دولت را یاری دهند البته این تنها یاری به دولت نیست زیرا خیرین با این کار برای خود و هموطنانشان رفاه به وجود می‌آورند.

عضو هئیت امناء انجمن خیرین راه و ترابری با بیان این‌که عظم دولت بر ایجاد رفاه برای مردم است، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید ما شاهد هستیم که مردم بیش از گذشته در عرصه‌های خیرخواهانه حضور یافته و مشارکت می‌کنند./

نظر شما